In atentia: Director economic
Puteti cumpara aplicatia intrasta.exe care
permite validarea
datelor si generarea fisierului XML pentru Declaratia
lunara
Statistica Intrastat care se depune la INS.
(Aplicatia se distribuie si īn
versiune shareware cu termen de utilizare 30 de
zile de la data instalarii. Aceasta
poate fi descarcata de pe acest site)
Descriere scurta aplicatie intrasta.exe:
Aceasta aplicatie este un program intermediar de pregatire date pentru obtinerea fisierului XML intrastat final fara erori. Programul face legatura īntre aplicatia dumneavoastra contabila (sau ERP-ul dvs.) prin intermediul unui fisier de trasport XLS sau dbf . Aplicatia analizeaza apoi fisierul importat, va prezinta erorile existente, dvs. le corectati pe loc si apoi exportati varianta finala catre aplicatia JAVAIntrastat furnizata de INS.
Ce
motive ar fi sa cumparati aplicatia?
Operatorul
cāstiga timp si datele sunt consistente!
Tranzactiile
de receptie sau vīnzare/livrare intracomunitara pot fi exportate din
aplicatia dvs. proprie si puse īntr-un excel (format predefinit de
noi). Programul face apoi urmatoarele:
- preia toate datele - le importa din excel īn editorul
propriu;
- se pot gestiona īntr-un singur fisier toate datele atāt cele
de import cāt si cele de export. Deci faceti un singur fisier!
-
tranzactiile sunt preluate la nivel de linie de factura -
nu trebuie sa le grupati dvs.!
-
analizeaza datele - analizeaza consistenta valorica si de
īncadrare pe: cod vamal, TARA_UE, cantitati suplimentare etc..;
- comunica erorile constatate instantaneu;
- permite modificarea on-line a erorilor la nivel
de articol;
- permite editarea, stergerea sau adaugarea de noi
articole/pozitii;
- listeaza, filtreaza sau grupeaza datele pe NIR, factura, FLUX,
valori pozitive/ negative,Cod material,Cod NC8,
- exporta datele īn formatul XML cerut de INS grupat
sau detaliat.
Licentierea
produsului si pretul:
Aplicatia este de tipul monouser,
monofirma - se pot
īnsa procesa datele de la "n" firme succesiv pe acelasi PC/calculator.
Mod licentiere:
a.) Pentru instalarea pe 1 PC cumparati 1 licenta. (1
licenta/1PC)
b.) Pentru
instalarea pe mai mult de 1 PC dar īn cadrul aceleiasi cladiri/punct de lucru =
2 licente. Adica daca instalati pe 5
calculatoare īn acelasi punct de lucru se cumpara doar 2 licente
pentru 5 PC-uri (1 licenta la "n" PC-uri)
c.) Pentru instalarea la mai multe puncte de lucru - 1 licenta/punct de
lucru (1 la Arges, 1 la Cluj si 1 la Constanta).
d.) Pentru grupuri de firme (personalitati juridice diferite care au
acelasi patron/actionariat) se aplica varianta "c" + (varianta "b" sau
"c") de la sectiunea pret.
Pretul
aplicatiei
este de:
a.) 250 USD (toate taxele incluse) per licenta - pentru 1
licenta.
b.) 220 USD (toate
taxele incluse) per licenta - pentru 2-5 licente.
c.) 190 USD (toate
taxele incluse) per licenta - pentru mai mult de 5 licente.
d.) Upgrade anual = 90 USD per licenta.
Variante licentiere posibile:
a.) Pentru declaranti vamali terti cu locatii multiple
recomandam 1 licenta per locatie/punct de lucru (1 x "n" locatii).
b.) Pentru firme de contabilitate sau cabinete individuale de
consultanta recomndam 1 licenta per cabinet.
c.) Pentru firme individuale care declara īn nume propriu recomandam 1
licenta per punct de lucru.
Licenta noua este valabila pe
perioada anului financiar in curs (2016 de exemplu). Nu se
plateste abonament/service lunar. Pāna la sfārsitul anului beneficiati gratuit
de toate modificarile din versiunile urmatoare (prin download
individual de pe site) . Pentru modificarile legislative majore intrastat
ale anului urmator (2017 de exemplu)
veti plati doar pretul unui upgrade respectiv 90 USD per licenta.
Achizitia
produsului:
Firmele interesate de achizitia variantei cu licenta
pot trimite o comanda prin mail pe adresa noastra indicata īn subsol :
In comanda veti indica obligatoriu datele de identificare care vor
apare si pe factura:
Firma (nume corect firma)
CUI +J (cod fiscal cu RO sau fara RO + Reg.Com)
Adresa firmei
Cont_bancar (Contul in lei la banca prin care se va face
plata.
Codul contului va fi continut in semnatura electronica de pe factura)
Adresa valida de mail (va fi adresa prin care se va face
validarea codului de activare si a semnaturii electronice)
Numarul de licente (vezi sectiunea licentiere)
Persoana de contact (apare jos pe factura-la delegat si
preia
responsabilitatea instalarii produsului si a efectuarii platii)
Distributia aplicatiei:
Livrarile la
comanda personalizate au īnceput cu data de 3 aprile 2007.
Versiunea curenta a aplicatiei este
1303.2014.3.
Distributia aplicatiei inclusiv codul
de activatre
se va face numai prin internet .
- plata se va face prin cont bancar.
-
factura si codul de activare vor fi trimise prin
internet īn ziua
intrarii banilor īn cont.
Detaliile despre primirea prin mail a facturii dvs.
format PDF se
vor face prin e-mailul final de confirmare.
Documentatia, instalarea,
protectia datelor si asistenta tehnica:
Documentatia va fi livrata prin internet odata cu
aplicatia. Instalarea produsului se va
face doar de catre dvs.
Asistenta tehnica se va face prin mail.
Producatorul nu ofera suport la sediul beneficiarului.
Producatorul va oferi suport prin internet pentru eventualele
disfunctionalitati ale aplicatiei (va oferi suport scris sau pachete
de programe dedicate pentru deblocarea situatiilor neplacute).
Producatorul īsi asuma obligatia:
- de a remedia prin upgrade disfunctionalitatile
existente īn
aplicatia livrata beneficiarului daca acestea au legatura cu:
algoritmii interni utilizati, coerenta validarii datelor,
functionarea aplicatiei īn mediul Windows sau modificari legislative
pe perioada anului fiscal 2014.
Producatorul nu īsi asuma obligatia de
a raspunde pentru daune
provocate de disfunctionalitati ale aplicatiei ocazionate de:
- stergerea accidentala a unui fisier component al
aplicatiei;
- utilizarea improprie a unor utilitare de protectie software
(crash-guard, firewall, antivirus) nesincronizate cu configuratia
hardware a PC-ului si care īntārzie
scrierea pe disc a datelor;
-
deteriroarea accidentala a unui fisier component al aplicatiei datorat
caderilor de tensiune;
-
deteriroarea accidentala a aplicatiei datorata conflictelor hardware
prin blocarea hard-discului sau a altor componente hardware;
- virusarea
mediului de lucru respectiv a sistemului de operare;
Despre protectia datelor si back-up:
- beneficiarul are obligatia de a face o copie de siguranta pe
un alt calculator altul decāt cel operativ pe care ruleaza aplicatia
pentru a-si pastra kit-ul de instalare original primit prin internet.
- beneficiarul are obligatia de a face copii de siguranata lunare cu
intreaga aplicatie sau partial cu fisierele de date sau arhiva.
- copiile de siguranta sau arhivele se pot stoca pe orice medii de
back-up: CD-ROM, HDD, Memory-STICK.
Aplicatia se afla si īn varianta shareware cu termen de folosire 30 de zile de la data instalarii.
Atentie! Tinānd cont de faptul ca majoritatea serverelor de mail ale companiilor multinationale rejecteaza anumite fisiere atasate la mail (de tip EXE sau arhive ZIP sau RAR), Firmele care comanda aplicatia intrasta.exe cu licenta sunt rugate sa indice īn comanda facuta catre HomeCont SRL si o adresa publica de mail de pe yahoo sau gmail. Trimiterea copiei personalizate a licentei comandate de dvs. se face numai prin mail sau prin descarcare personalizata de pe saitul www.homecont.ro. In acest context trebuie sa va asigurati ca: (1.)Puteti descarca un kit "exe" de pe saitul nostru. (2.)Serverul dvs. de mail poate primi fisiere "EXE" si "PDF " (ne)incorporate īntr-o arhiva.
Pentru
alte programe software realizate (HomeCont 4.1, HomeCont3.1D, Stocuri
2.0, Bilant 1.1) accesati:
http://www.homecont.ro
Aveti
deja o aplicatie de tip ERP la care nu vreti sa renuntati dar care nu
ofera rapoartele si instrumentele de urmarire la care v-ati asteptat ?
Noi
va oferim:
*Consultanta
īn alegerea unei solutii ERP optime pentru profilul firmei
DVS.
*Rapoarte
si customizari la cerere pe aplicatii existente.
*Transferuri
de date īntre diverse aplicatii si baze de date:
SqlServer, Oracle, Progress, FoxPro.
*Proiectare
aplicatii de la 0 in special in domeniul financiar
contabil, stocuri, facturare, clienti, furnizori.